Загальні вимоги до страхових компаній
Страхові компанії, які мають намір співпрацювати з Банком щодо страхування, повинні відповідати наступним вимогам.
- Відсутність простроченої заборгованості у розрахунках з Державним та місцевими бюджетами та іншими обов’язковими платежами.
- Наявність у страхової компанії досвіду роботи на страховому ринку не менше 1 (одного) року.
Перелік документів для акредитації страхової компанії
Страхові компанії, які мають намір співпрацювати з Банком, подають до Департаменту по роботі з клієнтами лист-комерційну пропозицію про намір співробітництва, до якої додаються наступні документи:
- Загальна інформація про страхову компанію.
- Ліцензії на впровадження страхування.
- Статут.
- Аудиторський висновок на останню звітну дату.
- Лист від Держфінпослуг стосовно відсутності приписів за останній рік на дату подання документів або наявності таких приписів та їх виконання у повному обсязі.
- Звіти про доходи та витрати страховика (з усіма розділами та поясненнями).
- Листи підтвердження перестраховиків про наявність договорів облігаторного перестрахування або інший документ, що підтверджує наявність таких договорів.
- Звітність страховика, яка подається до Держфінпослуг (Додатки 1-7) на останню звітну дату та за попередній календарний рік.
- Загальна інформація про засновників, клієнтів та партнерів страхової компанії.
- Інформація про наявність філій та представництв.
- Інформація про страхові продукти компанії.
- Звіт про рух грошових коштів на останню звітну дату.
- Звіт про власний капітал на останню звітну дату.
- Чинні правила страхування.
- Інформацію про досвід страхових виплат.
- Інші документи на вимогу Департаменту по роботі з клієнтами.
Зазначені документи повинні бути завірені печаткою та підписом уповноваженої особи страхової компанії.
Бiльш детальну інформацію Ви можете одержати звернувшись до Банку за телефоном (044) 393-74-00.